Fanbase služby zákazníkům

Od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00


Messenger

Zahajte chat
Nejčastější dotazy

Pokud produkt v našem e-shopu nenajdete jako Dostupný nebo Předobjednatelný, pak bohužel nemůžeme dodat daný produkt.

Před odesláním objednávky se můžete informovat o předpokládané době doručení produktu na stránce produktu a po přidání do košíku na stránce košíku. Po odeslání objednávky uvádíme předpokládaný den doručení v potvrzení objednávky. Tuto informaci vždy naleznete na stránce sledování vaší objednávky. Odkaz na tuto stránku vám zašleme v e-mailu týkajícím se vaší objednávky.

Pokud chcete změnit již odeslanou objednávku, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo prostřednictvím chatu.

Nejjednodušší způsob, jak zrušit objednávku, je na stránce sledování objednávky. Objednávku je možné zrušit i e-mailem nebo přes chat, kde uvedete údaje objednatele.

Ke každé objednávce vystavujeme elektronickou fakturu s DPH, kterou zasíláme e-mailem.

Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo přes chat.

Potřebné kroky naleznete v sekci „Odstoupení od smlouvy, vrácení zboží“.

Věrnost zákazníků Fanbase odměňujeme pomocí FanTokenů. Na podstránce FanToken jsme shromáždili informace o tom, jak Tokeny získávat.

V našem e-shopu si můžete předobjednat produkty, které jsou k dispozici k předobjednání. Předobjednávku může provést každý, kdo splňuje podmínky pro předobjednávku.

Předobjednávka

Předobjednávka vám umožňuje rezervovat si produkty, které ještě nejsou okamžitě dostupné v našem skladu, ale očekává se, že budou v budoucnu dostupné. Předobjednávkou si můžete zajistit prioritu a často získat výhodnější předprodejní cenu při vydání.

V e-shopu si můžete předobjednat produkty označené stavem "Předobjednávka".

Tyto produkty shromažďujeme zde:
Produkty k předobjednání

Pokud je produkt k dispozici pro předobjednávku, uvidíte na stránce produktu tlačítko „Předobjednávka“. Kliknutím na toto tlačítko a potvrzením vašeho úmyslu předobjednávky můžete svou předobjednávku zadat za předpokladu, že splňujete podmínky předobjednávky (viz následující otázky).

Předobjednávky mohou zadávat pouze registrovaní uživatelé, kteří mají ve svém účtu ověřené telefonní číslo.

Chcete-li ověřit své telefonní číslo, můžete jej zadat do svého účtu po registraci a ověřit jej pomocí kódu, který obdržíte prostřednictvím SMS.

Předpokládané datum vydání je uvedeno na stránce každého produktu, který lze předobjednat.

Upozorňujeme, že se jedná o odhadované datum poskytnuté výrobci a distributory, které se může změnit, nebo může být dokonce zrušena výroba/vydání produktu.

Některé produkty by měly být vydány do 1-2 týdnů, zatímco jiné budou vydány až příští rok.

Mohou se vyskytnout i produkty, které výrobci vyrábějí pouze na základě předobjednávek.

Podle našich zkušeností lze obecně očekávat zpoždění -2/+3 měsíce oproti předpokládanému datu vydání.
To znamená, že předobjednané zásoby mohou dorazit již o 2 měsíce dříve nebo až o 3 měsíce později.

Může dojít i k většímu zpoždění, ale toto je to, co obecně zažíváme.

Může existovat několik důvodů pro zpoždění produktu, který ještě nebyl vyroben nebo odeslán, např.

- Výrobní problémy: Nejčastějším důvodem je změna data vydání uvedeného výrobcem. Může to být způsobeno výrobními problémy, nedostatkem komponent, logistickými obtížemi nebo jinými neočekávanými událostmi.

- Problémy s přepravou: I když jsou méně časté, může dojít ke zpožděním při přepravě produktů z továrny do distribučních center. Např. zásoby se při nehodě poškodí/zničí a je třeba je nahradit.

- Neočekávané události: Vyšší moc (např. přírodní katastrofy, epidemie) může také ovlivnit výrobu a přepravu.

Jakmile předobjednaný produkt dorazí do našeho skladu, zašleme vám e-mailové upozornění.

Stav své předobjednávky můžete sledovat také v sekci „Moje předobjednávky“ ve svém uživatelském účtu.

Své předobjednávky najdete ve svém uživatelském účtu v sekci "Moje předobjednávky".

Ne, vytvoření předobjednávky vás nezavazuje k nákupu.

Svou předobjednávku můžete kdykoli zrušit v sekci 'Moje předobjednávky' ve svém uživatelském účtu kliknutím na tlačítko 'Zrušit'.

Ano, do košíku si můžete přidat více vydaných předobjednávek najednou a odeslat na ně objednávku.

Kromě toho si můžete do košíku přidat i jiné "dostupné" produkty z webshopu spolu s vašimi vydanými předobjednávkami a objednat si je společně.

Předobjednatelné množství se může lišit v závislosti na produktu. Maximální počet předobjednatelných položek najdete na stránce produktu. (Pokud není uvedeno, neexistuje žádný limit)

Pokud potřebujete více produktu, než jste si původně předobjednali, a produkt je stále k dispozici k předobjednání, můžete si vytvořit novou předobjednávku na požadované množství za daných podmínek.

Pokud se předobjednaný produkt stane dostupným v e-shopu dříve, než vaše předobjednávka dorazí do našeho skladu, znamená to, že od našeho dodavatele je k dispozici nová várka, což nám umožňuje obsloužit i zákazníky, kteří si produkt nepředobjednali.

Vaše předobjednávka zůstává v platnosti za původních podmínek a budete informováni, jakmile produkt dorazí do našeho skladu.

Protože jste předobjednávku zadali dříve, bude vyřízena před objednávkami, které byly zadány nyní.

Náš systém může použít cenu předobjednávky pouze tehdy, pokud produkt dorazil do našeho skladu a byl přidán do košíku prostřednictvím nabídky "Moje předobjednávky".

Po vydání a objednání předobjednaného produktu obdržíte FanToken stejně, jako kdybyste si objednali dostupný produkt.

Odstoupení od smlouvy, vrácení produktu

Právo na odstoupení od smlouvy je podrobně popsáno v VOP v kapitole "Právo na odstoupení od smlouvy", což obecně a prakticky shrnujeme v následujících bodech.

Svůj úmysl odstoupit od smlouvy nám můžete oznámit kdykoli od odeslání objednávky až po převzetí balíčku.

Pokud jste již objednávku převzali, můžete nám svůj úmysl odstoupit od smlouvy oznámit do čtrnácti (14) dnů od jejího převzetí.

Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@fanbaseshop.cz.

Uveďte prosím ID vaší objednávky (najdete ho v každém e-mailu, který jste od nás obdrželi), abychom mohli vaši objednávku přesně identifikovat.

Také uveďte, který produkt/produkty chcete vrátit nebo od kterých chcete odstoupit od koupě.

Od této chvíle byl váš požadavek na odstoupení od smlouvy zaznamenán. Potvrdíme vám to také v odpovědním e-mailu.

Pokud objednávka ještě nebyla převzata, nemusíte podnikat žádné další kroky.

Pokud jste již objednávku převzali, dalším krokem je vrácení produktu/produktů k nám.

Po Vašem oznámení máte 14 dní na odeslání balíku(!).

Doručte jej jakýmkoli způsobem do našeho skladu:

Fanbase Kft. raktar
Maďarsko,
4031 Debrecen,
Harsona u. 60.

+36 20 419 79 33
info@fanbaseshop.cz

Případné náklady na vrácení hradíte Vy.

Prosím, informujte nás (e-mailem v korespondenci týkající se odstoupení od smlouvy) o odeslání balíku, použité kurýrní službě a pokud je k dispozici, o čísle zásilky.

Velmi důležité!

Balíky zaslané na dobírku nemůžeme převzít!

Balík musíte zabalit podle pravidel použité kurýrní služby tak, aby se během zpětné přepravy nepoškodil.

Jakmile balíček obdržíme zpět, zkontrolujeme jeho obsah.

Pokud se produkty v balíčku shodují s produkty, které jste chtěli vrátit, a jejich stav vás opravňuje k vrácení peněz, zahájíme proces vrácení peněz do 1-3 pracovních dnů.